27.04.2020

Rynek w Oliwie: dzień 1

Olivia Business Centre jest integralną częścią Dzielnicy Oliwa. Właśnie rozpoczęliśmy nowy projekt – wspieramy renowację i ożywienie Ryneczku w Oliwie. Byliśmy tam w piątek i byliśmy w sobotę (zabezpieczeni, jak należy!). Będziemy Was informować na bieżąco i tym, co się tam dzieje, przedstawimy, jak to niesamowite miejsce ma wyglądać po metamorfozie, pokażemy, kto za tym wszystkim stoi:) Tymczasem rozpoczynamy Dziennik (Prze)Budowy – możecie go śledzić na naszym FB, a docelowo też  tu, na stronie WWW.

CO JUŻ SIĘ WYDARZYŁO/ WYDARZA?

✔pojawiają się na Rynku nowe meble i namioty

✔pomalowano i odświeżono pawilon

✔jest już nowa tablica informacyjna o Nowym Rynku w Oliwie…

Dowiedzieliśmy się także w sobotę, iż trwają prace nad nowym układem tego miejsca, stąd m.in. drewniane donice-granice:) Piotr Czyż z Inicjatywy Miasto zdradził nam, że ważne jest tu PROTOTYPOWANIE. „Projektujemy tymczasowy układy przestrzenny z elementów, które jest łatwo przesuwać bądź demontować. Tutaj zastosowaliśmy drewniane donice, a nowy układ targowiska pomalowaliśmy na posadzce farbą. Przez najbliższy czas będziemy go obserwować i wprowadzać poprawki. Następnie, za kilka miesięcy będziemy realizowali projekt, uwzględniwszy wnioski z prototypowania. Prace nad układem prototypowym zakończą się na najbliższym tygodniu. Warto zaznaczyć, że prototypowy układ uwzględnia już kwestie bezpieczeństwa związane z koronawirusem. Zwiększono odległości między straganami, a namalowany układ będzie jasną wskazówką dla klientów, jak powinni poruszać się w po targowisku.”

c.d.n.

Zobaczcie nasza mini-relację:

Zapisz się do newslettera,
aby być na bieżąco z newsami.